Tutvustus
Metoodika tõenduspõhised alused
VEPA Käitumisoskuste Mängu algne versioon Good Behavior Game (GBG) töötati välja 1960. aastate lõpus USA-s Kansase ülikoolis teadlaste ja kooli õpetaja Muriel Saundersi koostöös. Eestis rakendatatakse PAXIS-e Instituudi (USA) täiendatud...
VEPA põhimõtted
VEPA Käitumisoskuste Mängu metoodika tugineb põhimõttel, et lapsed ei pruugi teada, kuidas erinevates olukordades käituda või oma tunnetega toime tulla. See eeldab arenenud eneseregulatsiooni ja sotsiaal-emotsionaalset pädevust, mida saab...
Metoodika
VEPA Käitumisoskuste Mängu metoodika ühendab mitmeid tõenduspõhiseid töövõtteid ja elemente, mille eesmärk on arendada laste võimet kontrollida oma reaktsioone ja analüüsida oma käitumist. VEPA on oma loomult mänguline ja lihtne,...
Tulemused Eestis
VEPA Käitumisoskuste Mängu rakendatakse Eestis alates 2014/2015. õppeaastast. VEPA-s on tänaseks osalenud üle 13 600 õpilase ja 700 õpetaja 165 koolist üle Eesti. Aastatel 2016–2018 viidi Eesti koolides kahe aasta pikkune uuring, et hinnata...